سلام آغازین

جاده آرزو های کاغذی

روزی .... جایی .....در راهی ....من بودمو خودم

 

  آرزو ها .....

 

یکی بود که فکر می کرد دیشب شب آرزوهاست...

یکی دیگه می گفت که امشب قرار نیست هیچ اتفاق خاصی بیفته...

یکی دیگه هم دنبال بهانه می گشت که برگرده و حرف هاش رو بزنه و از آرزو هاش بگه...

فکر می کرد قطار سوار شدن آرزوست...

یا داشتن اطاقی دراز با کفی مفروش از آسفالتی از جنس جاده ای کهنه با خطوط سفید...

یا خلبان شدن...یا پرواز...یا...یا...یا...

اما حالا دیگه تنها آرزوش تبدیل شده به بزرگترین آرزوش...

یا بهتره بگم بزرگترین دغدغه اش تبدیل شده به تنها آرزوش...
 

 

                                               ســـــــــــلام ممنون که به وب من اومدی بازم بیایناااااااااااااااااااااا!!!!!!!

 گفته باشم کسی بدون نظر بره حلالش نمی کنمیا 

نظر تبلیغاتی ممممممممممممنوع  !!!!!!!!!!!!!! با صلوات های آخر وب شریک باشید ثواب می بری 

 

این آدرس یکی دیگه از وبلاگامه اگه دوست دارین برین   !!!!!!

 

http://labkhandz.loxblog.com/

 

امید وارم از وب من خوشتون بیاد اگه خوشتون نیومد مجبور نیستی بیای 

 

حالا برو و به مطالب های دیگه سر بزن !!!!!!!!!!!!!! فعلا باااااااااااااااااااااااااااااااااااای



نظرات شما عزیزان:

nazir
ساعت13:10---3 بهمن 1392
وبت باحاله...
به منم بسر!!
اگ خواسی بگو تبادل لینک کنیم؟
منتظررررررررررما...
فعلا...زت زیاد


liadn
ساعت18:57---18 شهريور 1392
slm webloget kheylii bahale
khoshhal mishm sar bezani v age dust dashti baham tabadol link dashte bashim


Bloom.r
ساعت15:22---29 مرداد 1392
گلم وبت عالیه!!!گلم بدو بیا این وب تو نظرسنجی به bloom.rojanoرای بده توروخدااااااا[گریه][گریه]

تنهای شیطون
ساعت17:25---28 مرداد 1392
فدااااااااااااااا میسی بوشه عسیسم

تنهای شیطون
ساعت23:27---27 مرداد 1392
سیلوم محدثه جون لینک وشدی عسیسم

مژده
ساعت17:15---27 مرداد 1392
سلام عزیزم وب قشنگی داری
لینک شدی بلینکم


pesarzebel
ساعت11:26---18 مرداد 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری به منم سر بزن لطفا

Miss Blair
ساعت0:41---16 مرداد 1392
salam webet kheily jalebe azizam


be manam sar bezan age dus dashti link kon begoo linket konam


لیلی
ساعت17:18---7 مرداد 1392
لینکت کردم دوست عزیزم
مرسی که اومدی و نظر دادی


راضيه
ساعت17:42---4 مرداد 1392
سلام وبتون خيلي قشنگه

mohadese
ساعت0:07---3 مرداد 1392
سلام گلم
مرسی از این که ب وبم اومدی
ونظر زیبات روهم گذاشتی

لینکت کردم عزیزم

باز هم ب وبم بیا(فعلا)


علی
ساعت16:57---2 مرداد 1392
سلام .

لینک شدی .

منتظر مطلب جدیدت هستم .


علی
ساعت17:51---1 مرداد 1392
سلام .

تو رو لینک کردم .

منو لینک کن .

به من سر بزن . نظر هم بده .

با تشکر


anahita
ساعت19:13---28 تير 1392
وبلاگ زیبایی دارین

اگه دوس داشتین به منم سر بزنین


محدثه
ساعت12:36---19 تير 1392
سلوووووووووووم.چرامطلب طنزکمترمینویسی؟

پری
ساعت15:50---1 تير 1392
سلام خوبی ؟ وبتو خیلی دوست داشتم.
قالبت خیلی خوشگله.
بعضی از مطلباشو هم خوندم.
به منم سر بزن.
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه